בדיקות תמיהה קישורי שותפים בדפי Discover

Perplexity בודק כעת הוספת קישורי שותפים לדפי ה-Discover שלהם. בחלק מהדפים מהפיד הראשי של Discover, אתה יכול כעת למצוא קישורים למוצר ב

בדיקות תמיהה קישורי שותפים בדפי Discover

בדיקות תמיהה קישורי שותפים בדפי Discover

Perplexity

Perplexity בודק כעת הוספת קישורי שותפים לדפי ה-Discover שלהם. בחלק מהדפים מהפיד הראשי של Discover, אתה יכול כעת למצוא קישורים למוצרים בתחתית המאמרים. לדוגמה, במאמר אחד לדוגמה, ישנם ווידג'טים עם כפתורים לתשלום מהיר, המאפשרים למשתמשים לבחור את מספר הפריטים וללחוץ על כפתור הקנייה. מתחת לווידג'טים הללו, תוכלו למצוא גם ביקורות ורשימת יתרונות וחסרונות.

בנוסף, משתמשים יכולים לבדוק גרסאות שונות של מוצרים אלה ולבחור פריטים פוטנציאליים אחרים מתוך רשימה. כפתור הקנייה מפנה משתמשים לדף אחר עם טופס תשלום. בסך הכל, הניסוי הזה של Perplexity הוא די מעניין. בעתיד, זה עשוי לאפשר ליוצרים להוסיף קישורי שותפים לפוסטים שלהם כדי לייצר רווחים מהתוכן שלהם. עם זאת, עדיין לא ברור אם תכונה זו תהפוך לזמינה באופן נרחב או שתראה השקה רחבה יותר.

Perplexity

בעבר, Perplexity עבדה על שילוב Shopify בפונקציונליות החיפוש שלהם. תכונה או בדיקה נוכחית זו היא צעד משמעותי לקראת מונטיזציה. ידוע ש-Perplexity שואפת לייצר רווחים, או על ידי מעקב אחר המודל של גוגל עם מודעות או על ידי אימוץ גישה אחרת. זה כנראה ניסוי מוקדם, ויהיה מעניין לראות איך המשתמשים יגיבו. דעות יכולות להיות שנויות במחלוקת, וחלק מהאנשים עשויים לראות קישורי שותפים כמודעות ולא לאהוב אותם.

Perplexity היא לא חברת הבינה המלאכותית הראשונה שמציגה פרסומות בתפוקות שלה. לדוגמה, Bing Copilot מציגה מודעות בשורה כבר זמן רב, מה שעורר ציפייה משמעותית בקרב בסיס המשתמשים שלה. זה יהיה מסקרן לראות כיצד המצב הזה מתפתח עוד יותר.