Perplexity AI הציגה תכונה חדשה בפלטפורמת Spaces שלה, המאפשרת למשתמשים להתאים אישית את החיפושים שלהם על ידי ציון דומיינים או קבצים מסוימים. שיפור זה נועד לשפר את הרלוונטיות והדיוק של תוצאות החיפוש על ידי התמקדות רק במשאבים נבחרים. הוכרז על ידי מנכ"ל Perplexity AI, Aravind Srinivas, ב-13 בדצמבר 2024, תכונה זו זמינה למשתמשים בפלטפורמת Perplexity Spaces.
הצגת מקורות אינטרנט מותאמים אישית ב-Spaces! כעת תוכל להתאים את השאלות שלך על ידי בחירה באילו אתרים Perplexity מחפשת. עם עדכון זה, תוכל להתאים אישית יותר את Perplexity למקרי השימוש החשובים לך ביותר. pic.twitter.com/TBhRc7pkVQ
— Perplexity (@perplexity_ai) December 13, 2024
התכונה החדשה 👀
יכולת ההתאמה האישית ב-Perplexity Spaces מאפשרת למשתמשים להתאים את שאילתות החיפוש שלהם לדומיינים ספציפיים באינטרנט ולקבצים שהועלו. המשמעות היא שמשתמשים יכולים כעת לצמצם את החיפושים שלהם כך שיכלול רק את המקורות הרלוונטיים ביותר, ובכך לשפר את הדיוק של המידע שאוחזר. משתמשים יכולים להוסיף כתובות URL מתפריט חדש בממשק Spaces, שמפרט את המקורות שהם בחרו.

Perplexity AI ידוע בכלי החיפוש המונעים בינה מלאכותית המשלבים קבצים אישיים עם נתונים מבוססי אינטרנט. הכנסת מקורות אינטרנט מותאמים אישית ב-Spaces תואמת את המאמצים המתמשכים של החברה לספק כלי מחקר מותאמים אישית ויעילים יותר. תכונה זו משלימה עדכונים אחרונים אחרים כמו חיפוש ידע פנימי, המשלב חיפושי אינטרנט ומידע פנימי כדי לספק תגובות מקיפות.
בסך הכל, עדכון זה משמעותי עבור משתמשים שדורשים מידע מדויק ורלוונטי עבור הפרויקטים שלהם, מכיוון שהוא מאפשר להם לסנן נתונים מיותרים ולהתמקד במה שחשוב באמת לצרכים הספציפיים שלהם.
