Black Friday מעורר את השקת הקניות של Perplexity בלחיצה אחת

Perplexity עושה דחיפה אחרונה לקראת יום שישי השחור הקרוב עם הצעת הקניות שלהם Perplexity Pro. תכונה זו, שהתגלתה קודם לכן, כבר הופעלה חלקית

Black Friday מעורר את השקת הקניות של Perplexity בלחיצה אחת

Black Friday מעורר את השקת הקניות של Perplexity בלחיצה אחת

Perplexity

Perplexity עושה דחיפה אחרונה לקראת יום שישי השחור הקרוב עם הצעת הקניות שלהם Perplexity Pro. תכונה זו, שהתגלתה קודם לכן, כבר מושקת חלקית למשתמשים. Perplexity מציגה בתוצאותיה יישומונים חדשים של קניות המאפשרים רכישה מהירה. ווידג'טים אלה כוללים אפשרויות שכותרתן "קנה עם פרו" ומספקים פרטים שונים כמו ביקורות וסיכומים של יתרונות וחסרונות.

💡
To experience Perplexity Pro Shopping during Black Friday you can use our 10$ referral discount code

עדכון: Perplexity Pro Shopping הושקה רשמית בארה"ב. זה גם הגיע יחד עם הכרזה על תוכנית סוחרים חדשה 🛒

נכון לעכשיו, רכישות מפנים משתמשים לספקי תשלומים קשורים. עם זאת, תכונה קרובה, שעלולה להכריז בקרוב, תאפשר למשתמשים להגדיר אפשרויות תשלום וכתובות למשלוח ישירות ב-Perplexity Settings. זה יפתח רכישה בלחיצה אחת עבור מנויי Pro ויכסה את עלויות המשלוח, מה שהופך את הרכישות ללא דמי משלוח. תמיהה עשויה לשמש כמתווך, לעכב את תשלומי המשתמשים לפני העברתם לסוחרים. לפי תיאורים שנמצאים בתפריט ההגדרות, המשתמשים יוכלו לעקוב גם אחר הרכישות שלהם בתוך Perplexity. בעיקרו של דבר, Perplexity שואפת לייעל את כל תהליך הקניות.

הגדרות Perplexity Pro Shopping

השוואת הצעות בחנויות גדולות כמו אמזון גוזלת לעתים קרובות זמן, אך נראה כי Perplexity מוכנה להתמודד עם זה דרך ממשק המשתמש לקניות שלה. המשתמשים יוכלו גם להתאים אישית גרסאות של מוצרים, כגון בחירת יכולות אחסון שונות בעת רכישת טלפון. עדויות מצביעות על שותפויות עם אמזון ואולי עם Klarna או Shopify, מכיוון ששמותיהם הופיעו בקטעי קוד. אמזון, בהיותה משקיעה משמעותית ב-Perplexity, כנראה מאושרת.

Preplexity
Preplexity Pro shopping widget

Black Friday מספק את התזמון המושלם לשחרור התכונה הזו, ומאפשר ל-Perplexity לבחון השערות וללכוד את תשומת הלב של הצרכנים. לעת עתה, התכונה צפויה לצאת בארה"ב, כאשר מהדורות רחבות יותר נותרו בחוסר ודאות.

ההשפעה של תכונה זו על אסטרטגיית המונטיזציה של Perplexity תהיה ראויה לציון. לפי הדיווחים, Perplexity החלה להתנסות במודעות, שהתגלו באמצעות כריית נתונים, עם בדיקות שנערכו ב"מצב צל". המשמעות היא שמודעות אינן גלויות למשתמשים, אך מאפשרות ל-Perplexity לאסוף נתונים על הכנסות פוטנציאליות מחשיפות ומדדי המרה מלאכותית. פרסומות אלו, לצד עמלות שותפים (למשל, מאמזון), יכולות להשלים את הכנסות המנויים הקיימות של Perplexity. עם זאת, ייתכן שמודעות גלויות לא יופיעו רק לאחר יום שישי השחור.

התבוננות בפיתוחי התמיהה הללו ובהכרזות הקרובות תהיה מעניינת, במיוחד משחק הגומלין בין מודעות, עמלות שותפים והצעות מנויי Pro!